Weekend Durban - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Angelique Micheels - WaarBenJij.nu Weekend Durban - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Angelique Micheels - WaarBenJij.nu

Weekend Durban

Door: angeliquemicheels

Blijf op de hoogte en volg Angelique

07 September 2011 | Zuid-Afrika, Pretoria

Vrijdagavond zijn we met de hele groep naar Durban gereden..het was ongeveer 7 uur rijden en kwamen daar midden in de nacht aan. We hadden een huisje aan het strand gehuurd..heel erg fijn! :D
Toen we aankwamen hebben we ons meteen omgekleed en naar het strand gegaan. We hebben daar lekker gezeten en gedronken en gewacht op de zonsopgang :D. De zaterdag hebben we eigenlijk niet zo heel veel gedaan, alleen maar aan het strand gelegen en boodschappen gedaan voor de Braai (barbecue). Later in de avond hebben we nog gezellig een strandwandeling gemaakt en zondag ook de hele dag aan het strand gelegen en gezwommen. Maandag zijn we nog gaan lunchen bij een shark baai..en toen zijn we teruggereden naar Pretoria. Heel erg gezellig! :D

  • 08 September 2011 - 19:21

    Oma En Opa Houben:

    Hoi Angelique.
    We hebben je reis verslag naar Durban bekeken,mooie foto,s en heerlijk weer.Dat nemen we aan anders lig je niet op het strand.Wij hebben de hele dag 8 sept.regen gehad.Angelique de volgende keer ook eens foto,s van jouw??? Gaat het Skype zaterdagavond nog door rond 7 uur.?

    Groetjes van Opa en Oma XXX
    ook gr aan Auke.
    dag alle maal.

  • 09 September 2011 - 05:42

    Mark:

    Klinkt als een heel erg vermoeiende stage... :-D

    Geniet ervan!

  • 09 September 2011 - 19:14

    Hans:

    Ha die hard werkende student.......hihihi.
    Zo wilde ik ook wel voor mijn baas op cursus / stage gaan. Stuur a.u.b wat van dat weer deze kant uit, we zitten midden in het regenseizoen hierzo
    Geniet er maar van mupke, tot een volgende keer.

    PS. Had je de link op hotmail van wetransfer ontvangen?
    Ik had je de foto`s van vertrek Schiphol, en een pdf bestand van Weller Brunssum - Noord gestuurd, dezze kwam ik per toeval via google gisteren tegen.
    Tot skype`s of sms weer.

    Gr van Mams, Mitch en Mij. xx

  • 17 September 2011 - 14:56

    Kelly:

    Ha Poppetje!

    Leuk om zo je verhalen te lezen!
    Lekker toch om zo je stage te mogen voltooien!
    Geniet er maar van joh!
    Ben jaloers, zou zo naar je toe vliegen, haha!
    Dikke kus

  • 18 September 2011 - 18:04

    Hellen:

    Hoi Moppie van me, wat leuk om je verhalen te lezen en spannend??? Ik ben blij dat jullie niks gebeurd is met die beroving en als je iets niet vertrouwd dan bel je je gamma mama en dan kom ik het wel even regelen hahahaha.
    Maar volgens mij heb je de tijd van je leven hé moppie en geniet er ook maar lekker van. Ik denk in iedergeval vaak aan je. Nog bedankt voor berichtje voor mijn verjaardag, ik vond het erg lief dat je daar aan had gedacht en .....I LOVE YOU TO....
    Nou lieverd amuseer je maar blijf wel goed opletten hé? Dikke knuffel van mij xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Angelique

Actief sinds 18 Aug. 2011
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 20528

Voorgaande reizen:

27 December 2015 - 24 Januari 2016

Thailand

08 November 2013 - 08 Januari 2014

Trip Down Under!

28 Augustus 2011 - 03 Februari 2012

Stage Pretoria

Landen bezocht: